Veelgestelde vragen

  • We zorgen ervoor dat de algemene hygiënevoorschriften van het RIVM zoveel mogelijk worden nageleefd.
  • Ticketregeling geannuleerde voorstellingen: we zijn aangesloten bij de landelijke campagne: Bewaar je ticket, geniet later.

Hier vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via onze contactpagina.

1 – Openingstijden:

Zijn jullie bereikbaar?
Onze theaterkassa is tot nader order gesloten. Ook werken onze theaterservice-medewerkers voorlopig vanuit thuis. Voor vragen zijn we, op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur, telefonisch bereikbaar via; 0493-38 38 78 of info@ccmvd.nl.

> Bibliotheek Deurne: geopend
> Lunchcafe Gastvrij & Zo: voorlopig gesloten (afhaalservice wel open)


2 – Geannuleerde voorstellingen:

Nieuwe maatregelen?
Naar aanleiding van de meest recente persconferentie moeten we een aantal theater- en filmvoorstellingen verplaatsen. Ticketkopers krijgen via de mail bericht zodra er meer informatie bekend is. Dit kan soms snel gaan, maar soms ook een aantal weken duren.

Mijn voorstelling is geannuleerd. Wat nu?
Alle ticketkopers zijn geïnformeerd over het vervolg van de geannuleerde voorstellingen. Geen bericht ontvangen? Stuur ons dan een mail via publiciteit@ccmvd.nl en vermeld daarin jouw ordernummer.

Bekijk hier een kort overzicht van de statussen van onze geannuleerde/verplaatste voorstellingen:

Status voorstellingen

Ik ben niet geïnformeerd over de geannuleerde voorstelling, hoe kan dat?
We hebben de informatie van diegene die ticket(s) heeft gekocht én als deze (juist) aan ons is doorgegeven. We houden onze gasten op de hoogte via e-mail en deze pagina. Tickets besteld en toch geen mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar publiciteit@ccmvd.nl en vermeld daarin jouw naam en ordernummer en we zullen contact met je opnemen.

Gaan mijn voorstellingen door?
Alle voorstellingen die definitief doorgaan vind je op onze programmapagina. Tip; bekijk regelmatig de voorstellingspagina van jouw voorstelling, want daar vind je de laatste update over het vervolg.

Ik heb bericht ontvangen, maar ik heb ook nog tickets voor andere voorstellingen.
We informeren je steeds per voorstelling. Het bericht over jouw andere voorstelling(en) kan daarom nog even op zich laten wachten.

Mijn voorstelling is verplaatst naar een nieuwe datum. Ontvang ik gelijk mijn nieuwe e-tickets? 
> Ticketkopers van voorstellingen uit theaterseizoen 2019/2020 ontvangen uiterlijk 1 week voorafgaand aan de voorstelling nieuwe tickets.
> Ticketkopers van voorstellingen uit theaterseizoen 2020/2021 kunnen via de ordermail dezelfde tickets met nieuwe datum downloaden.

3 – Nieuw theaterseizoen 2020/2021:

Komen er in het voorjaar van 2021 ook voorstelling bij?
We hebben een volledig theaterprogramma in optie voor de periode januari t/m mei 2021, maar omdat we afhankelijk zijn van de maatregelen rondom het virus kunnen we dit nog niet communiceren. Als alles positief verloopt dan presenteren we het voorjaarsprogramma in december.

Moet ik een mondkapje dragen?
Sinds 1 december 2020 is het verplicht om in een openbare ruimte een mondkapje te dragen. Als je op een vaste zitplaats zit, mag het mondkapje af.

Twee voorstellingen per avond?
Dit najaar zijn er vaak twee voorstellingen per avond ingepland. De eerste voorstelling begint om 19.00 uur en de andere om 21.00 uur.

Zijn jullie ticketprijzen verhoogd?
In principe zijn onze theaterprijzen gelijk gebleven. Echter verkopen we dit veelal inclusief een drankarrangement voor 4 euro per persoon en per tafel voor 2 personen. Het drankarrangement is koffie of thee bij aankomst + 2 drankjes per persoon voor tijdens de voorstelling.

Ik zie dat jullie tickets verkopen per 2 personen, kan ik ook met 3 personen komen?
De opzet van de zaal bij voorstellingen is aangepast aan de corona-maatregelen, hierbij is het uitgangspunt: een gezellige sfeer met voldoende afstand. Je kunt hierom alleen een tafel per 2 personen bestellen. Meerdere personen aan tafel zijn vanwege de maatregelen niet toegestaan. Wil je bijvoorbeeld met 3 personen naar de voorstelling te gaan, dan dien je 2 tafels te bestellen.

Is het ook mogelijk om een tafel voor een voorstelling te bestellen zonder drankarrangement?
Voor alle nieuwgeboekte voorstellingen bieden wij enkel tickets aan inclusief een drankarrangement. Zo willen we jou een echt avondje uit bezorgen. Bij de verplaatste voorstellingen is er wel een mogelijkheid om een tafel te reserveren zonder drankarrangement.

Hoe verloopt de theateravond?
Wij vragen wij je om uiterlijk 20 minuten voorafgaand aan de voorstelling aanwezig te zijn, zodat we op tijd met de voorstelling kunnen beginnen. Indien je tickets inclusief een drankarrangement hebt dan krijg je bij entree een kopje koffie of thee en daarna ontvang je op bestelling per persoon 2 drankjes (keuze uit: bier, wijn en fris). Wij staan voor aanvang van de voorstelling voor je klaar, zodat je zonder zorgen van de voorstelling kunt genieten.

– Jassen en tassen dienen meegenomen te worden naar de zaal.
– Kom niet naar het theater als je ziekteverschijnselen hebt.

Hoe waarborgen jullie de 1,5 meter afstand?

  • Onze medewerkers geven aan waar je plaats kunt nemen in de zaal.
  • Binnen de capaciteit van ons theater is rekening gehouden met 1,5 meter afstand.

Heeft mijn voorstelling een pauze?
Alle voorstellingen van dit najaar zijn zonder pauze.

Hoe is het gesteld met het klimaatsysteem in Cultuurcentrum Deurne?
We maken gebruik van verse schone lucht wat van buiten via professionele filtersystemen het gebouw ingebracht wordt.

Hoe wordt het cultuurcentrum schoongemaakt?
Naast de reguliere schoonmaak van het hele gebouw zorgen wij voorafgaand aan de voorstellingen voor intensieve schoonmaak van ons gebouw.


Join the club!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis niet over van alle ontwikkelingen rondom ons cultuurcentrum. Klik op de knop hieronder of volg ons via Facebook en Instagram.

Nieuwsbrief