Veelgestelde vragen

Via deze pagina proberen wij iedereen op de hoogte te houden van de ontwikkelingen in ons cultuurcentrum.

  • Sinds juni is het cultuurcentrum, op aangepaste openingstijden, weer geopend. Hoe en wanneer precies? Bekijk het hier.
  • We zorgen ervoor dat de algemene hygiënevoorschriften van het RIVM zoveel mogelijk worden nageleefd.
  • Voor het najaar van 2020 hebben we een theaterprogramma gepresenteerd. Bekijk het hier.
  • Ticketregeling geannuleerde voorstellingen: we zijn aangesloten bij de landelijke campagne: Bewaar je ticket, geniet later.

Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via onze contactpagina.

1 – Openingstijden:

Zijn jullie bereikbaar?
Onze theaterkassa is tot nader order gesloten. Ook werken onze theaterservice-medewerkers voorlopig vanuit thuis. Voor vragen zijn we, op maandag t/m vrijdag tussen 09:00 en 17:00 uur, telefonisch bereikbaar via; 0493-38 38 78 of info@ccmvd.nl.

2 – Geannuleerde voorstellingen:

Mijn voorstelling is geannuleerd. Wat nu?
Alle ticketkopers zijn in juli 2020 geïnformeerd over het vervolg van de geannuleerde voorstellingen. Geen bericht ontvangen? Stuur ons dan een mail via publiciteit@ccmvd.nl en vermeld daarin jouw ordernummer.

Bekijk hier een kort overzicht van de statussen van onze voorstellingen:

Status voorstellingen

Ik ben niet geïnformeerd over de geannuleerde voorstelling, hoe kan dat?
We hebben de informatie van diegene die ticket(s) heeft gekocht én als deze (juist) aan ons is doorgegeven. We houden onze gasten op de hoogte via e-mail en deze pagina. Tickets besteld en toch geen mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar publiciteit@ccmvd.nl en vermeld daarin jouw naam en ordernummer en we zullen contact met je opnemen.

Ik heb bericht ontvangen, maar ik heb ook nog tickets voor andere voorstellingen.
We informeren je steeds per voorstelling. Het bericht over jouw andere voorstelling(en) kan daarom nog even op zich laten wachten.

Mijn voorstelling is verplaatst naar een nieuwe datum. Ontvang ik gelijk mijn nieuwe e-tickets? 
Uiterlijk 1 week voorafgaand aan de voorstelling ontvang je van ons je nieuwe e-tickets.

3 – Nieuw theaterseizoen 2020/2021:

Komen er in het voorjaar van 2021 ook voorstelling bij?
We hebben een volledig theaterprogramma in optie voor de periode januari t/m mei 2021, maar omdat we afhankelijk zijn van de maatregelen rondom het virus kunnen we dit nog niet communiceren. Als alles positief verloopt dan presenteren we het voorjaarsprogramma in november of december.

Twee voorstellingen per avond?
Dit najaar zijn er vaak twee voorstellingen per avond ingepland. De eerste voorstelling begint om 19.00 uur en de andere om 21.00 uur.

Zijn jullie ticketprijzen verhoogd?
In principe zijn onze theaterprijzen gelijk gebleven. Echter verkopen we dit veelal inclusief een drankarrangement voor 4 euro per persoon en per tafel voor 2 personen. Het drankarrangement is koffie of thee bij aankomst + 2 drankjes per persoon voor tijdens de voorstelling.

Ik zie dat jullie tickets verkopen per 2 personen, kan ik ook met 3 personen komen?
De opzet van de zaal bij voorstellingen is aangepast aan de corona-maatregelen, hierbij is het uitgangspunt: een gezellige sfeer met voldoende afstand. Je kunt hierom alleen een tafel per 2 personen bestellen. Meerdere personen aan tafel zijn vanwege de maatregelen niet toegestaan. Wil je bijvoorbeeld met 3 personen naar de voorstelling te gaan, dan dien je 2 tafels te bestellen.

Is het ook mogelijk om een tafel voor een voorstelling te bestellen zonder drankarrangement?
Voor alle nieuwgeboekte voorstellingen bieden wij enkel tickets aan inclusief een drankarrangement. Zo willen we jou een echt avondje uit bezorgen. Bij de verplaatste voorstellingen is er wel een mogelijkheid om een tafel te reserveren zonder drankarrangement.

Ik ben theatervriend, waar kan ik mijn unieke vriendencode vinden?
Alle theatervrienden hebben een 8-cijferige vriendencode ontvangen (via de mail en een vriendenpas) waarmee je voorrangs- en kortingstickets kunt activeren. Deze code blijft geldig zolang je vriendschapsabonnement loopt.

Hoe verloopt de theateravond?
Wij vragen wij je om uiterlijk 20 minuten voorafgaand aan de voorstelling aanwezig te zijn, zodat we op tijd met de voorstelling kunnen beginnen. Indien je tickets inclusief een drankarrangement hebt dan krijg je bij entree een kopje koffie of thee en daarna ontvang je op bestelling per persoon 2 drankjes (keuze uit: bier, wijn en fris). Wij staan voor aanvang van de voorstelling voor je klaar, zodat je zonder zorgen van de voorstelling kunt genieten.

– Jassen en tassen dienen meegenomen te worden naar de zaal.
– Kom niet naar het theater als je ziekteverschijnselen hebt.

Komt er ook nog een theaterbrochure?
We verwachten eind augustus een theaterbrochure te presenteren.

4 – Overige informatie:

Is de Bibliotheek open?
Bibliotheek Deurne is geopend van maandag, dinsdag, donderdag, vrijdag en zaterdag: 10.00-13.00 uur en op woensdag van 10.00-16.00 uur.
Website Bibliotheek Deurne

Is Gastvrij & Zo open?
De ORO-medewerkers en cliënten van Lunchcafé Gastvrij & Zo verzorgen iedere maandag tot en met vrijdag heerlijke vers bereide lunch. Alle info over deze lunch is te vinden op:
Lunch & terras

Join the club!

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief en mis niet over van alle ontwikkelingen rondom ons cultuurcentrum. Klik op de knop hieronder of volg ons via Facebook en Instagram.

Nieuwsbrief