Veelgestelde vragen

Hier vind je antwoord op veelgestelde vragen.

Staat je vraag er niet tussen? Neem contact met ons op via onze contactpagina.

1 – Openingstijden:


Zijn jullie bereikbaar?
Tijdens werktijden en buiten vakantieperiode’s zijn we bereikbaar via info@ccmvd.nl en 0493 38 38 78. Ook de Bibliotheek en lunchcafe Gastvrij & Zo zijn geopend.


2 – Geannuleerde voorstellingen:

Heb je nog tickets?
Alle voorstellingen voor theaterseizoen 2020/2021 zijn geannuleerd. Deze voorstellingen worden naar het nieuwe seizoen verplaatst. Bekijk op onze programmapagina het volledige nieuwe theaterprogramma, met daarin zowel nieuwe als verplaatste voorstellingen.

Alle ticketkopers van verplaatste voorstellingen worden via de mail op de hoogte gehouden.

Mijn voorstelling is geannuleerd. Wat nu?
Alle ticketkopers zijn geïnformeerd over het vervolg van de geannuleerde voorstellingen. Geen bericht ontvangen? Stuur ons dan een mail via publiciteit@ccmvd.nl en vermeld daarin jouw ordernummer.

Bekijk hier een kort overzicht van de statussen van onze geannuleerde/verplaatste voorstellingen:

Status voorstellingen

Ik ben niet geïnformeerd over de geannuleerde voorstelling, hoe kan dat?
We hebben de informatie van diegene die ticket(s) heeft gekocht én als deze (juist) aan ons is doorgegeven. We houden onze gasten op de hoogte via e-mail en deze pagina. Tickets besteld en toch geen mail ontvangen? Stuur dan een e-mail naar publiciteit@ccmvd.nl en vermeld daarin jouw naam en ordernummer en we zullen contact met je opnemen.

Gaan mijn voorstellingen door?
Alle voorstellingen die definitief doorgaan vind je op onze programmapagina. Tip; bekijk regelmatig de voorstellingspagina van jouw voorstelling, want daar vind je de laatste update over het vervolg.

Ik heb bericht ontvangen, maar ik heb ook nog tickets voor andere voorstellingen.
We informeren je steeds per voorstelling. Het bericht over jouw andere voorstelling(en) kan daarom nog even op zich laten wachten.

3 – Nieuw theaterseizoen 2021/2022:

Wanneer komt het nieuwe programma online?
Het nieuwe programma staat nu online. Ga hiervoor naar onze programmapagina.

Moet ik bij binnenkomst een vaccinatiebewijs of geldende negatieve COVID-19-testuitslag laten zien?
We houden ons aan de maatregelen van het RIVM en de overheid en hanteren de regels die op dat moment gelden. We informatie alle ticketkopers hierover tijdig via de mail.

Houden jullie de 1,5 meter afstand aan?
We verkopen in eerste instantie nog het aantal tickets met de capaciteit op 1,5 meter en we bekijken op een later moment, zodra het mag, om de volledige zaalbezetting te vullen. Hoe dan ook; je zit vanaf het najaar weer heerlijk in onze theaterstoelen.

Kan ik ook 1 stoel of 3 stoelen naast elkaar bestellen?
Omdat we voorlopig nog de 1,5 meter afstand aanhouden is het grootste gedeelte setjes van 2 stoelen. We hebben een beperkt aantal mogelijkheden voor enkele stoelen of setjes voor 3 gezinsleden naast elkaar. Deze zijn grotendeels richting de zijkant van onze tribune. Zijn deze plaatsen uitverkocht of heb je hierover een vraag? Neem dan contact met ons op via info@ccmvd.nl en wellicht kunnen we nog wat regelen voor je.

Kan ik ook met 4 personen naast elkaar zitten?
Zolang we de 1,5 meter afstand aanhouden moeten er altijd 2 stoelen geblokkeerd tussen zitten.

Moet ik een mondkapje dragen?
Op dit moment is het niet verplicht om een mondkapje te dragen. Hiervoor volgen we de voorschriften van het RIVM.

Hebben jullie nu ook balkonplaatsen?
Ja, vanaf dit seizoen hebben wij 20 nieuwe comfortabele balkonstoelen in gebruik. Bij de meeste voorstellingen zijn deze balkonstoelen direct in de verkoop. Het zicht op het podium is ook op deze balkonstoelen helemaal goed.

Ik heb nog een drankarrangement besteld. Kan ik deze nog gebruiken?
Ja! Er zijn een aantal voorstellingen die verplaatst zijn en deze voorstellingen behouden de verkoop voor drankarrangementen. De nieuw geboekte voorstellingen hebben geen drankarrangementen.

Hoe verloopt de theateravond?
Wij vragen wij je om uiterlijk 20 minuten voorafgaand aan de voorstelling aanwezig te zijn, zodat we op tijd met de voorstelling kunnen beginnen. Indien je tickets inclusief een drankarrangement hebt dan krijg je bij entree een kopje koffie of thee en daarna ontvang je op bestelling per persoon 2 drankjes (keuze uit: bier, wijn en fris). Wij staan voor aanvang van de voorstelling voor je klaar, zodat je zonder zorgen van de voorstelling kunt genieten.

– Jassen en tassen dienen meegenomen te worden naar de zaal.
– Kom niet naar het theater als je ziekteverschijnselen hebt.

Hoe waarborgen jullie de 1,5 meter afstand?

  • Onze medewerkers geven aan waar je plaats kunt nemen in de zaal.
  • Binnen de capaciteit van ons theater is rekening gehouden met 1,5 meter afstand

Heb je een stoelplaats met een oneven nummer?
Ga dan via de rechterzijde van de bar de theaterzaal in.

Heb je een stoelplaats met een even nummer?
Ga dan via de linkerzijde van de bar de theaterzaal in.

Hoe is het gesteld met het klimaatsysteem in Cultuurcentrum Deurne?
We maken gebruik van verse schone lucht wat van buiten via professionele filtersystemen het gebouw ingebracht wordt.

Hoe wordt het cultuurcentrum schoongemaakt?
Naast de reguliere schoonmaak van het hele gebouw zorgen wij voorafgaand aan de voorstellingen voor intensieve schoonmaak van ons gebouw.


Join the club!

Schrijf je in voor onze nieuwsmail en mis niet over van alle ontwikkelingen rondom ons cultuurcentrum. Klik op de knop hieronder of volg ons via Facebook en Instagram.

Nieuwsmail